sobota, 29 marca 2008

o wszystkim i o niczym

o wszystkim i o niczym :) bo brak mi pomysłów-no tak to dziwne :/ ale i mi się zdarza...
...czyli po prostu kilka starych fotek, moich ulubionych myśli i cytatów





"Istnieć, znaczy zmieniać sie,
zmieniać sie - to dojrzewać,
dojrzewać zaś - to nieskończenie
tworzyć samego siebie."

/H. Bergson/



"Karierę robi się z dwóch powodów - dla siebie i dla innych. Nawet, jeśli chcesz śpiewać, bo to kochasz, to i tak potrzebujesz kogoś, kto chciałby cię słuchać."

/Andrea Bocelli/








"Człowiek jest wielki, nie przez to,co ma,
lecz przez to kim jest, nie przez to co posiada,
lecz przez to czym dzieli się z innymi!"
/?/





"Nie obiecuję ci wiele...
Bo tyle prawie co nic...
Najwyżej wiosenną zieleń...
I pogodne dni...
Najwyżej uśmiech na twarzy...
I dłoń w potrzebie...
Nie obiecuję ci wiele...
Bo tylko po prostu siebie."

/Bolesław Leśmian /





"Dziecko to otwarte, kiełkujące dopiero życie. Czuje ono, postrzega i pyta o coś, co już po chwili uchodzi jego uwagi. Nie troszczy się o swoje chwilowe objawienia i jest zaskoczone, gdy po pewnym czasie dorośli odczytują mu z zapisków, co też takiego mówiło i o co pytało."

/Karl Theodor Jaspers - Wprowadzenie do filozofii/


... c.d.n. ...

3 komentarze:

brybczynski pisze...

No Monisiu widzę że się nie lenisz w Torónió :) Mam nadzieję że wybierasz się na rekolki do Pilicy. Standardowe pożgenanie na koniec : Kraków pozdrawia Torun ;-)

Gosia pisze...

Kochanie, pięknie... :*
Mam nadzieję, że do zobaczenia wkrótce :*

Pat. pisze...

niszczy moje siatkówki w oczach ten róż, Moniko:P